نجوا

 

الا ای مهربان آمد گدایت        

کند با حالت محزون صدایت 

خدای من توخوب ومهربانی       

مرا از درگهت هرگز نرانی 

 (1)     

الا ای مهربان آمد گدایت        

کند با حالت محزون صدایت 

خدای من توخوب ومهربانی       

مرا از درگهت هرگز نرانی 

خدایا من به غفلت مبتلایم        

دگر ازمعصیت بنما رهایم 

توتنها دستگیر این گدائی          

کریمی و رحیم و با وفائی 

توخود آگاهی از درد درونم         

تو دانی غصه های قلب خونم 

(2) 

دوستان خویشتن آمادة دیدارکنیم                   

دل غفلت زده را روشن وبیدارکنیم

رمضان آمده خوب است به درگاه خدا            

اشک ریزان به گناهان خود اقرارکنیم

(3)

رو بسوی تو نمودم که پناهم بدهی              

نعمت مغفرت و عفو گناهم بدهی

ته چاه هوس افتادم وآسوده شوم                

آن زمانی که نجات از ته چاهم بدهی

روز من گشته زتاریکی غفلت چون شب        

چه شود خاتمه بر روز سیاهم بدهی   

نظرات 1 + ارسال نظر
بیدار 1390/01/08 ساعت 00:52

نظری جان ! اگر لطف نموده منابع نوشته هایت را نیز بنویسی بسیار جامع و کامل خواهدشد. اگر فرصت دست داد به وبلاگ بنده نیز سر بزنید فکر کنم اندیشه من و شما بسیار به هم نزدیک است.

http://d-bedary.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد