جنت فردوس کرزی پر شدنی نیست!

جناب کرزی که همواره از طالبان بعنوان «برادران ناراضی» یاد میکند بعد از شهادت جواد ضحاک قاتلان وی را دشمنان امنیت و صلح قلمداد نموده و دشمنان مردم افغانستان خواند. 

ایشان همچنین برای جواد ضحاک «جنت فردوس» ! آرزو کرد و شهادتش را به خانواده و دوستانش تسلیت گفت. 

آنچه اینجا قابل تامل است اینکه این جنت الفردوس آقای کرزی هیجگاه پرنخواهد شد و برادران ناراضی ایشان تلاش میکند کار نا تمام خدا را در پرکردن این جایگاه ایده آل و دوست داشتنی تمام نموده و مردان بزرگ افغانستان را هرچه زود تر یکی پس از دیگری راهی آنجا کند تا با رفتن این بزرگان راه برای سرازیر شدن سیل روبهان دیروز برای تخریب کشور هموار گردد. 

این جنت الفردوس در تعبیر یکی از برادران ناراضی کرزی نیز انعکاس هایی دارد از جمله اینکه: وقتی دزدان طالب نام مرد بیگناهی را تنها به دلیل شبهه ای که برایش پیش آمده و شبهاهتی که به یکی از مردان دولتی داشته، میکشد و معلوم میشود که فرد کشته شده از مردم عادی بود و نه دولتی؛ طالب میگوید: لاخو اگر بیگناه بوده که به جنت فردوس میره !!!!!!!!!! 

بالاخره این جنت فردوس طالب و کرزی کی پرشود، هیچ اطلاعی در دست نیست و ممکن است تا نابودی تمام اقوام غیر پشتون ادامه پیدا کند و صد البته که آن زمان نوبت بقیه همسایگان کشور ما خواهد رسید و کرزی و برادران ناراضی اش هرگر نخواهند گذاشت این برادران همسایه که حقی بزرگی در پذیرش مهاجرین افغان دارند ( البته بعد از سهیم بودن در آواره کردن آنها ) از جنت الفردوس خداوند سبحان بی بهره بمانند. چه آنکه بی نصیب ماندن آنها علاوه بر محرومیت اخروی خودشان، ضرری هم برای این دنیای کرزی خان و طالبان دارند و آن اینکه جای آنها را در دنیا تنگ میکنند؛‌ در حالیکه فاشیسم پشتون میخواهند جای باز تری در این دنیا داشته باشند. زیرا آنها بااعتقادات خاصی فاشیستی شان نیاز چندانی به جنت فردوس اخروی احساس نمیکنند.  

گزارش دفتر رئیس جمهوری را از افغان پیپر بخوانید:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، رییس جمهور کرزی حمله تروریستی را که منجر به اختطاف و به قتل
رسانیدن رییس شورای ولایتی بامیان گردید، به شدت محکوم کرد.
بر اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری، قرار گزارشها، روز شنبه 14 جوزای سال جاری، تعدادی از دشمنان صلح و امنیت افغانستان جواد ضحاک، رییس شورای ولایتی بامیان را که از کابل به طرف بامیان در حرکت بود، در منطقه سیاه گرد ربوده و سپس موصوف را در دره قمچاق به شکل بی رحمانه ای به شهادت رسانیدند.
رییس جمهور با آگاهی از این حادثه و تقبیح شدید این عمل تروریستی گفت دشمنان مردم افغانستان با انجام چنین حمله های تروریستی میخواهند نقش بزرگان و کسانی را که در خیر و فلاح افغانستان پیوسته تلاش می ورزند، تضعیف نمایند و با شهادت رسانیدن آنها میخواهند مردم ما به زندگی بهتر دست نیابند و افغانستان از کاروان پیشرفت و ترقی باز بماند.
ایشان همچنین مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به اعضای خانواده و دوستان آقای ضحاک ابراز می کند و از بارگاه خداوند منان برای آنها جنت فردوس استدعا دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
دادخواه 1390/03/21 ساعت 20:26

جیب کرزی و برادرانش نیز پرناشدنی است.
حرص و طمع کرزی و برادرانش نیز سیری نا پدیر است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد